مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 05:452020-02-24اقتصادي

الکترونیکی شدن بلیت فروشی در پایگاه های میراث جهانی خوزستان


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان از الکترونیکی شدن بلیت فروشی در مجموعه های پایگاه های میراث جهانی استان خبر داد.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان از الکترونیکی شدن بلیت فروشی در مجموعه های پایگاه های میراث جهانی استان خبر داد.

سیدحکمت الله موسوی با اعلام این خبر اظهار کرد: در فاز اول مجموعه های پایگاه های میراث جهانی استان به دستگاه خرید الکترونیکی بلیت مجهز شده اند و در فار بعدی دیگر مراکز به این دستگاه ها مجهز خواهند شد.

وی با بیان این که این مجموعه های فرهنگی ـ تاریخی جزو پربازدیدترین جاذبه های فرهنگی تاریخی استان هستند گفت: پیش از این فروش بلیت به صورت دستی انجام می شد که علاوه بر نیاز به نیروی انسانی بسیار زیاد، رضایت مندی کافی برای گردشگران ایجاد نمی کرد؛ اما با راه اندازی سامانه فروش الکترونیکی در چند مجموعه فرهنگی تاریخی، اکنون در استان خوزستان شاهد بهره برداری از این سامانه فروش بلیت هستیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان با تأکید بر این که راه اندازی این سامانه، صحت و سلامت کار را ارتقاء می دهد و باعث افزایش سطح ارائه خدمات به گردشگران می شود افزود: باتوجه به این که گردشگران در سراسر دنیا بلیت اماکن و محوطه های تاریخی را به عنوان یادگار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الکترونیکی شدن بلیت فروشی در پایگاه های میراث جهانی خوزستان

الکترونیکی شدن بلیت فروشی در پایگاه های میراث جهانی خوزستان