مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 05:002020-02-24سياسي

«پاناسه» جشنواره ای برای کاربردی سازی پایان نامه های دانشگاهی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، پرویز کرمی دبیر ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از برگزاری جشنواره و مسابقه پاناسه با هدف تلاش برای کاربردی .

- پاناسه جشنواره ای برای کاربردی سازی پایان نامه های دانشگاهی است دبیر ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی از برگزاری جشنواره و مسابقه پاناسه با هدف تلاش برای کاربردی سازی پایان نامه های دانشگاهی توسط این معاونت خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، پرویز کرمی دبیر ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از برگزاری جشنواره و مسابقه پاناسه با هدف تلاش برای کاربردی سازی پایان نامه های دانشگاهی توسط این معاونت خبر داد و گفت: این رویداد فرهنگساز باعث آگاهی جامعه از اهمیت پایان نامه ها و دستاورد های علمی می شود و در آن دانشجویان یافته های پژوهشی خود را در 3 دقیقه با زبانی ساده بیان و معرفی می کنند.

کرمی درباره برگزاری جشنواره و مسابقه پاناسه گفت: سالانه حدود 800 هزار پایان نامه در کشور ارائه می شود که معادل یک درصد جمعیت کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«پاناسه» جشنواره ای برای کاربردی سازی پایان نامه های دانشگاهی است

«پاناسه» جشنواره ای برای کاربردی سازی پایان نامه های دانشگاهی است