مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 21:552020-02-23ورزشي

آکادمی محله برو و بیا/ قراخانلو رفت و برگشت


با وجود مشکلات زیادی که در زمان ریاست رضا قراخانلو در آکادمی ملی المپیک وجود داشت، وی دوباره با حکم رییس کمیته به پست قبلی خود بازگشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، رضا قراخانلو اواخر اسفندماه سال 96 به عنوان رییس آکادمی ملی المپیک معرفی شد اما در این مدت بحث هایی درباره مشکلاتی قانونی برای فعالیت وی مطرح بود.

  با توجه به فعالیت قراخانلو در پژوهشگاه علوم ورزشی و هیات علمی دانشگاه، با وجود رایزنی هایی که رضا صالحی امیری داشت، مشکل دوشغله بودن وی حل نشد تا وی آذرماه امسال از سمت خود کنار برود .

رییس کمیته ملی المپیک هم در حکمی شمس الدین تقوی رییس مرکز پزشکی آکادمی را به عنوان سرپرست آکادمی معرفی کرد اما وی بعد از این پست به دلیل عمل جراحی نتوانست به فعالیتش ادامه دهد تا اینکه دوباره زمزمه حضور قراخانلو دوباره در آکادمی شنیده شد.

حالا و پس از بازگشت دوباره قراخانلو به این پست این پرسش بوجود می آید آیا مشکل دوشغله بودن قراخانلو مرتفع شده و او دیگر برای حضور در این پست منع قانونی ندارد یا کماکان با همان شرایط سابق به این سمت بازگشته است؟ فراموش نکنیم که در سال منتهی به المپیک قرار داریم و کمتر از 6 ماه دیگر بزرگترین فستیوال ورزشی جهان آغاز می شود و در این سال مهم آکادمی نقشی کلیدی در پروسه آماده سازی ورزشکاران در م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آکادمی محله برو و بیا/ قراخانلو رفت و برگشت

آکادمی محله برو و بیا/ قراخانلو رفت و برگشت