مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 21:452020-02-23سياسي

توجه و حمایت از سینمای خانواده اولویت حوزه هنری انقلاب اسلامی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، محمدرضا شفا شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران رسانه های جمعی در سنندج، اظهار داشت: حوزه هنری انقلاب اسلامی با رویکرد حمایت از سینمای خانواده به صورت ویژه برنامه های مشخصی را در دستور کار قرار داده است.

وی با بیان اینکه ما در دو بخش تولید فیلم و همچنین پخش آن نسبت به مسائل مرتبط با خانواده توجه ویژه ای داریم، افزود: در راستای اجرایی کردن این سیاست کاری دو برنامه مشخص در دستور کار قرار گرفته است و انتظار می رود که بتوانیم در راستای نیل به این هدف بلند اقدامات مختلفی را اجرایی کنیم.

رییس هیئت مدیره موسسه بهمن سبز افزود: در حوزه تولید فیلم سعی می کنیم که زمینه را برای تولید فیلم هایی با محتوای توجه ویژه به جایگاه و موضوع خانواده فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه موسسه بهمن سبز به عنوان یکی از بزرگترین و مهمترین موسسه های پخش فیلم های سینمایی در سطح کشور فعالیت می کند، افزود: در حوزه پخش فیلم نیز ما همواره سعی داشته ایم آثاری که متناسب با حمایت از موضوع خانواده هستند را در اولویت پخش قرار دهیم.

شفا گفت: متولی اصلی تولید فیلم در سطح کشور وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است ولی حوزه هنری تلاش می کند در راستای اختیارات خود زمینه را برای حمایت از تولید و پخش مناسب فیلم های با محتوای حمایت از بنیان خانواده و مطابق با ارزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه و حمایت از سینمای خانواده اولویت حوزه هنری انقلاب اسلامی است

توجه و حمایت از سینمای خانواده اولویت حوزه هنری انقلاب اسلامی است