مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 21:202020-02-23پزشكي

تاکنون هیچ مورد مبتلا به کرونا در شهرستان رودبار نداشتیم


فرماندار رودبار با بیان اینکه تاکنون بیمار مبتلا به کرونا در رودبار نداشتیم، گفت: به دلیل عبور مسافرین از شهرستان رودبار و احتمال سرایت تاکید شده است که رستوران ها توسط بازرسین بهداشت به طور جدی و مستمر کنترل شوند.

- ایسنا/گیلان فرماندار رودبار با بیان اینکه تاکنون بیمار مبتلا به کرونا در رودبار نداشتیم، گفت: به دلیل عبور مسافرین از شهرستان رودبار و احتمال سرایت تاکید شده است که رستوران ها توسط بازرسین بهداشت به طور جدی و مستمر کنترل شوند.

محمدصالح ضیایی در نشست خبری تمهیدات ستاد بحران برای مقابله با بیماری کرونا که در سالن اجتماعات فرمانداری رودبار برگزار شد، اظهار کرد: تاکنون هیچ موردی از بیماری کرونا در شهرستان رودبار گزارش نشده است.

فرماندار شهرستان رودبار با بیان اینکه پیشگیری، کنترل و مدیریت سه رویکرد اصلی در مقابله با بیماری کرونا است، افزود: در شهرستان رودبار سه بیمارستان 31خرداد منجیل، حضرت ولیعصر(عج) رودبار و سلامت رستم آباد آماده باش هستند و در هر بیمارستان یک بخش ایزوله می شود تا بنابر احتیاج مورد استفاده بیماران مبتلا به این ویروس قرار گیرد.

وی با بیان اینکه بیماران سایر شهرهای گیلان در بیمارستان های شهرستان رودبار مورد مراقبت قرار نمی گیرند، تاکید کرد: تمهیدات لازم جهت مراقبت از بیماران احتمالی شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکنون هیچ مورد مبتلا به کرونا در شهرستان رودبار نداشتیم

تاکنون هیچ مورد مبتلا به کرونا در شهرستان رودبار نداشتیم