مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 21:152020-02-23اجتماعي

لای روبی دهانه 170 پل در بروجرد اماکن ورزشی آماده اسکان مردم شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، به دنبال صدور اطلاعیه های هواشناسی و اعلام هشدارها پیرامون وقوع بارش های سیل آسا، شامگاه یکشنبه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران در محل فرمانداری شهرستان بروجرد و با حضور مدیران تشکیل جلسه داد.

عملیات لایروبی در 14 منطقه بخش مرکزی بروجرد باید انجام شود محسن یعقوبی فر بخشدار مرکزی بروجرد در این نشست اظهار داشت: با توجه به بارندگی های پیش رو ممکن است با بالا آمدن سطح آب های سطحی در روستاهای سیلاخور و روستاهایی که کنار کانال های آب یا رودخانه ها هستند، مواجه شویم.

وی افزود: روستاهای شیروان، ولیان، اسدخانی که در کنار کانال آب قرار دارند در معرض خطر سیلابی شدن هستند.

بخشدار مرکزی بروجرد تصریح کرد: پاکسازی مناطق همت آباد، روستاهای اسد خانی و شیروان هم حتماً باید انجام شود و به طور کلی حدود 14 منطقه بخش مرکزی باید لایروبی شود و اگر یک دستگاه بیل مکانیکی در اختیار داشته باشیم می توانیم مسائل تمامی مناطق مشکل دار را تا دوشنبه عصر برطرف کنیم.

آماده باش برای مقابله با سیلاب در بخش اشترینان مقداد صارمی بخشدار اشترینان نیز در ادامه تاکید کرد: از ابتدای امسال تا کنون اقدامات زیادی در بخش اشترینان انجام شده است تا آنجا که جاده های بحرانی لایروبی شده و بندهای خاکی مانند گنداب، کمره، کوشکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لای روبی دهانه 170 پل در بروجرد اماکن ورزشی آماده اسکان مردم شوند

لای روبی دهانه 170 پل در بروجرد اماکن ورزشی آماده اسکان مردم شوند