مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 20:352020-02-23اقتصادي

تاثیر کرونا بر بازار ارز


با شیوع ویروس کرونا در ایران، انتظار می رود که سفرهای پایان سال کاهش پیدا کند؛ اما به گفته مسئولان و فعالان بازار ارز، با جو روانی حاکم بر این بازار ناشی از قرار گرفتن نام ایران در لیست سیاه FATF و افزایش تقاضای خرد در بازار، - با شیوع ویروس کرونا در ایران، انتظار می رود که سفرهای پایان سال کاهش پیدا کند؛ اما به گفته مسئولان و فعالان بازار ارز، با جو روانی حاکم بر این بازار ناشی از قرار گرفتن نام ایران در لیست سیاه FATF و افزایش تقاضای خرد در بازار، قیمت ارز مقداری افزایش یافته اما انتظار می رود با کاهش این جو، قیمت ارز نیز نزولی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از کش و قوس های فراوان سر تصویب FATF بین دولت، مجلس شورای اسلامی، شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام، در نهایت ایران در لیست سیاه FATF قرار گرفت و به این ترتیب تقریبا هیچ بانکی با بانک های ایرانی همکاری نخواهد داشت.

اما پس از مدت ها ثبات در بازار ارز و مدیریت این بازار توسط بانک مرکزی، در روزهای اخیر و با این حواشی به وجود آمده، قیمت ارز رو به افزایش گذاشته تا اینکه امروز قیمت فروش هر دلار آمریکا در صرافی های بانکی به 14 هزار و 750 تومان رسیده است.

عبدالناصر همتی، رییس کل بانک مرکزی در روزهای گذشته با اشاره به التهابات بازار ارز تاکید کرده بود که دلار دوباره به زیر 14 هزار تومان می رس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر کرونا بر بازار ارز

تاثیر کرونا بر بازار ارز