مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 19:552020-02-23سياسي

کاندیداهای انتخابات 2 روز فرصت شکایت دارند


دبیر ستاد انتخابات استان آذربایجان شرقی گفت: کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی تا 2 روز بعد از اعلام نتایج، فرصت دارند شکایت احتمالی خود را ارائه کنند.

- مرتضی محمدزاده، در گفتگو با خبرنگار مهر ، ابراز داشت: بعد از اعلام نتایج اگر کاندیدایی نسبت به فرایند برگزاری انتخابات شکایت دارد می تواند ظرف مدت 2 روز بعد از اعلام نتایج، شکایت خود را به فرمانداری ها اعلام کنند.

وی افزود: فرمانداری های شهرستان ها به مدت 2 هفته فرصت دارند تا شکایت های احتمالی کاندیداها را بررسی کنند.

به گفته دبیر ستاد انتخابات استان آذربایجان شرقی، دفاتر شورای نگهبان در استان ها هم به مدت 2 هفته شکایت ها را دریافت می کنند.

محمدزاده خاطرنشان کرد: سپس بعد از رسیدگی در شورای نگهبان، این شورا پیرامون صحت انتخابات، نظر قطعی خواهد داد تا آخرین مرحله انتخابات یعنی اعتبارنامه نمایندگان صادر شود.

وی اذعان داشت: بعد از رسیدگی به شکایت در شورای نگهبان، نظر نهایی مبنی بر صحت انتخابات صادر شده و 24 ساعت بعد از تأیید صحبت انتخابات، اعتبارنامه منتخبین مردم صادر شده و به مجلس معرفی می شوند تا کار خود را آغاز کنند.

گفتنی است، استان آذربایجان شرقی 19 کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد که نتیجه 18 کرسی، نهایی شده و تنها یک کرسی دیگر باقی مانده که 2 نفر از کاندیداهای انتخا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاندیداهای انتخابات 2 روز فرصت شکایت دارند

کاندیداهای انتخابات 2 روز فرصت شکایت دارند