مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 19:062020-02-23سياسي

تشکیل قرارگاه اطلاع رسانی در مازندران برای مقابله با کرونا


حمید بخشی یکشنبه شب پس از برگزاری نشست پدافند زیستی استان در ساری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : یکی از تصمیمات نشست امروز پدافند زیستی اطلاع رسانی دقیق ، مستمر و جامع پیرامون ویروس و بیماری کرونا در مازندران بود.

وی با اعلام اینکه اطلاع رسانی در مورد بیماری کرونا اولویت اصلی جهت آگاه سازی و پیشگیری از آن است ، گفت : مقرر شد تا اداره کل پدافند غیر عامل با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قرارگاه اطلاع رسانی را برای ارائه اطلاعات درست به مردم از طریق رسانه ها و شبکه های اجتماعی در فضای مجازی تشکیل دهد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری مازندران وظیفه قرارگاه مجازی اطلاع رسانی را تولید محتوا موثر با هدف ایجاد آرامش روانی در مردم برشمرد و افزود : مردم حق دارند نسبت به شیوع بیماری کرونا نگران باشند و باید از تازه ترین رویدادها آگاه شوند چون هدف نهایی همه افزایش ضریب امنیت شهروندان در برابر این بیماری است.

وی توضیح داد : مهم ترین اقدام در زمینه مقابله با این بیماری ، پیشگیری است و این مهم نیز تنها با آگاه کردن مردم و قرار دادن تازه ترین اطلاعات و تحولات در اختیار آنهاست که قرارگاه اطلاع رسانی مجازی باید این وظیفه را انجام دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل قرارگاه اطلاع رسانی در مازندران برای مقابله با کرونا

تشکیل قرارگاه اطلاع رسانی در مازندران برای مقابله با کرونا