مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 18:552020-02-23دانش

در اعلام دانشجویان مبتلا به کرونا پنهان کاری نمی کنیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو،روابط عمومی دانشگاه تربیت مدرس در واکنش به توییت یکی از فعالان شبکه های اجتماعی در باره ابتلای تعدادی از دانشجویان دانشگاه واکنش نشان داد و تاکید کرد: - دانشگاه تربیت مدرس اعلام کرد:در اعلام دانشجویان مبتلا به کرونا پنهان کاری نمی کنیم به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو،روابط عمومی دانشگاه تربیت مدرس در واکنش به توییت یکی از فعالان شبکه های اجتماعی در باره ابتلای تعدادی از دانشجویان دانشگاه واکنش نشان داد و تاکید کرد: انتشار اخبار نتایج مثبت تعدادی از دانشجویان این دانشگاه به کرونا ویروس نادرست است.

متن این جوابیه به این شرح است: مرکز بهداشت و درمان دانشگاه همرمان با انتشار خبر شیوع ویروس کووید_19 اقدامات پیشگیرانه ای را برای مقابله با این بیماری در دستور کار خود قرار داد.

در خصوص برگزاری اردوی جمکران نیز این مرکز بلافاصله پس از بازگشت دانشجویان شرکت کننده، اقدام به معاینه برای احراز سلامت آن ها نمود که خوشبختانه طبق تصویر گزارش پیوست، هیچگونه علائمی مبنی بر ابتلای آنان به ویروس کرونا مشاهده نشد.

بدیهی است اقدامات دانشگاه برای پیشگیری و مقابله با این ویروس شفاف و روشن بوده و مرکز بهداشت و درمان نیز در صورت وجود نمونه مثبت، ابایی برای انتشار آن ندارد!تمامی مساعی مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در اعلام دانشجویان مبتلا به کرونا پنهان کاری نمی کنیم

در اعلام دانشجویان مبتلا به کرونا پنهان کاری نمی کنیم