مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 18:452020-02-23سياسي

آستارا به ویروس کرونا آلوده نشده است


رییس شورای تأمین آستارا با اشاره به اینکه حوزه سلامت این شهرستان در آماده باش کامل است، گفت: تاکنون هیچ گونه گزارش رسمی در خصوص ابتلای مردم و گردشگران داخلی و خارجی به ویروس کرونا در شهرستان آستارا مشاهده نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستارا، حسن رستم زاد عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه حوزه سلامت این شهرستان در آماده باش کامل است، اظهار کرد: تاکنون هیچ گونه گزارش رسمی در خصوص ابتلای مردم و گردشگران داخلی و خارجی به ویروس کرونا در این شهرستان مشاهده نشده است.

فرماندار شهرستان آستارا با اشاره به اینکه یکی از بخش های بیمارستان شهید بهشتی این شهرستان جهت درمان حمایتی مبتلایان احتمالی به ویروس کرونا اختصاص یافته است، افزود: قرار نیست بیمار یا بیمارانی از دیگر مناطق و خارج از شهرستان به این بیمارستان منتقل شود.

وی با بیان اینکه تخصیص بخشی از بیمارستان جهت درمان بیماران احتمالی به ویروس کرونا به دستور استاندار گیلان در تمامی شهرستان ها صورت گرفته و مختص آستارا نیست، گفت: قطعاً دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان اقدامات لازم جهت مقابله با ویروس کرونا را در دیگر شهرستان های استان در دستور کار خود قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آستارا به ویروس کرونا آلوده نشده است

آستارا به ویروس کرونا آلوده نشده است