مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 18:002020-02-23اجتماعي

آزمون راهنمایی و رانندگی طی هفته جاری در قم برگزار نمی شود


برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، آزمون آیین نامه رانندگی و آزمون شهری تا پایان هفته جاری در قم برگزار نمی شود.

- سرهنگ علی حسن قیصری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به بررسی های انجام شده برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، آزمون آیین نامه رانندگی و آزمون شهری تا پایان هفته جاری در قم برگزار نمی شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تأکید کرد: طبق قانون استفاده از شیشه دودی به نحوی که راننده و سرنشین خودرو قابل تشخیص نباشند تخلف محسوب شده و برای این خودروها در داخل شهر قم 50 هزار تومان جریمه اعمال می شود.

سرپرست پلیس راهور استان قم افزود: هیچکدام از خودروهای داخلی با شیشه دودی تولید نمی شوند و خودروهای خارجی وارداتی بعضاً دارای شیشه های فوتوکرومیک هستند که همانند عینک های فوتوکرومیک عمل می کنند، لذا مغایرتی با ضوابط ندارند.

سرهنگ قیصری تصریح کرد: برخی از رانندگان اقدام به نصب برچسب های دودی بر روی شیشه های خودرو می کنند که این امر علاوه بر کاهش دید به ویژه در شرایط نامساعد جوی و یا در شب مانع دیده شدن راننده و سرنشین داخل خودرو نیز می شوند و به دلیل آنکه استاندارد و ضابطه خاصی برای میزان غلظت شیشه دودی خودروها وجود ندارد، پلیس در بخشنامه ها و اطلاعیه های خود اعلام کرده است اگر از فاصله 3 متری به تشخیص مأموران پلیس ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمون راهنمایی و رانندگی طی هفته جاری در قم برگزار نمی شود

آزمون راهنمایی و رانندگی طی هفته جاری در قم برگزار نمی شود