مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 17:252020-02-23سياسي

ماسک در شهرستان فارسان وجود ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، مرداس طاهری عصر یکشنبه در ستاد مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری گفت: پیشگیری از وقوع بحران و اقدامات لازم در خصوص مقابله با ویروس کرونا انجام شده است.

وی گفت: اکنون در شهرستان فارسان ماسک وجود ندارد و باید تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شود.

وی ادامه داد: برخی از مردم شهرستان فارسان در کشور کویت اشتغال دارند که تقاضای برگشت برای کار به آن کشور را دارند و بلیط گرفته اند اما این کشور اجازه ورود به آنان را نداده و احتمال ایجاد مشکل در جواز آنان وجود دارد.

کمال اکبریان فرماندار سامان نیز در این نشست با اشاره به تمهیدات اندشیده شده در خصوص سیلاب، گفت: کنار مجتمع ادارات شهرستان راه عبور روان آب بسته شده که باید پیمانکار راه و شهرسازی اقدام لازم را انجام دهد.

مجید فرحزاد مدیرعامل شرکت نیروی برق نیز در این نشست گفت: در بارش های پیش رو خاموشی را خواهیم داشت اما تلاش می شود در کمترین زمان ممکن مرتفع شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان نیز در این نشست گفت: رأی گیری در 737 شعبه اخذ رأی، بیش از 99 درصد آنلاین انجام شده و فقط در شعبه های سیار عشایری رأی گیری به صورت آفلاین برگزار شد.

وی اظهار داشت: در حال پیگیری هستیم برای مواقع بحرانی و ایام نوروز تجهیزات مورد نیاز فراهم شود تا ارسال پیامک های انبوه با هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماسک در شهرستان فارسان وجود ندارد

ماسک در شهرستان فارسان وجود ندارد