مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 17:252020-02-23سياسي

یک بانوی نخبه:زنان الگوهای موفق ساده سازی علم و فناوری هستند


فرانک کبیری روز یکشنبه با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مرکز شهرکرد با تشریح موفقیت خود در رویداد کرسی یونسکو در ترویج علم افزود: فراخوان شرکت در این رویداد علمی از حدود یک ماه گذشته آغاز شد و در همین خصوص دستاوردها و فعالیت هایی که در حوزه گسترش علم و ساده سازی مفاهیم آن تاکنون انجام داده بودم را به دبیرخانه این رویداد علمی ارسال کردم.

وی ادامه داد: پس از آن، طرح اولیه ای که برای دبیرخانه رویداد ارسال کردم ،مورد تایید قرار گرفت و مقاله ای در همین رابطه ارسال کردم که در نهایت مورد تایید نهایی قرار گرفت و جزو 6 زن برتر کشور در حوزه ترویج علم با هدف ساده سازی برای عموم مردم همزمان با روز جهانی زن شناخته شدم.

کبیری، برگزاری این رویدادهای علمی و معرفی زنان برتر را از اقدامات شایسته یونسکو در خصوص الگوسازی برای دختران و زنان جامعه دانست و گفت: زنان جامعه باید بدانند که در مسیر موفقیت سختی های بسیاری وجود دارد که نباید تسلیم آن شوند از همین رو آشنایی آنها با الگوهایی که در مسیر موفقیت، سختی های بسیاری را پشت سرگذاشته اند، انگیزه بالایی ایجاد می کند.

عضو هیات علمی دانشگاه شهرکرد با بیان اینکه زنان جامعه امروز از جایگاه قابل قبولی در عرصه های مختلف برخوردار شده اند، تصریح کرد: زنان به ویژه در عرصه علم و فناوری در سال ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک بانوی نخبه:زنان الگوهای موفق ساده سازی علم و فناوری هستند

یک بانوی نخبه:زنان الگوهای موفق ساده سازی علم و فناوری هستند