مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 17:062020-02-23دانش

مراکز آموزشی و دانشگاهی خوزستان تا پایان هفته جاری تعطیل هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بنا بر اعلام استانداری خوزستان، مدارس، مراکز آموزشی و دانشگاهی سراسر خوزستان به منظور حفظ نکات ایمنی و بهداشتی و به درخواست مردم و رفع نگرانی بهداشتی آن ها، - مراکز آموزشی و دانشگاهی خوزستان به منظور حفظ نکات ایمنی و بهداشتی و پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا تا پایان هفته جاری تعطیل هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بنا بر اعلام استانداری خوزستان، مدارس، مراکز آموزشی و دانشگاهی سراسر خوزستان به منظور حفظ نکات ایمنی و بهداشتی و به درخواست مردم و رفع نگرانی بهداشتی آن ها، تا پایان هفته جاری تعطیل هستند.

همچنین غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان از مردم خوزستان خواسته تا از سفر به استان هایی که موارد مثبت ویروس کرونا در آن مشاهده شده خودداری و نیز از حضور در تجمع ها پرهیز کنند تا احتمال ابتلا به بیماری در این استان به حداقل برسد.

استاندار خوزستان ابراز کرد: از مردم می خواهیم به توصیه های بهداشتی و پیشگیرانه دانشگاه علوم پزشکی اهواز با جدیت عمل کنند تا همچنان استان از خطر شیوع این بیماری پاک بماند و بتوانیم شرایط را کنترل کنیم.

در این زمینه تلاش وافر و شبانه روزی مسئولان بهداشتی را ارج می نهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز آموزشی و دانشگاهی خوزستان تا پایان هفته جاری تعطیل هستند

مراکز آموزشی و دانشگاهی خوزستان تا پایان هفته جاری تعطیل هستند