مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 17:002020-02-23پزشكي

ارسال 70 نمونه مشکوک از گیلان به تهران/کرونا از طریق هوا قابل انتقال نیست


رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از ارسال 70 نمونه مشکوک از استان به تهران خبر داد و گفت: بیش از این 70 هزار نفر از افرادی که وارد استان شدند مورد پایش و غربالگری قرار گرفتند.

- ایسنا/گیلان رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از ارسال 70 نمونه مشکوک از استان به تهران خبر داد و گفت: بیش از این 70 هزار نفر از افرادی که وارد استان شدند مورد پایش و غربالگری قرار گرفتند.

ارسلان سالاری در نشست خبری با اصحاب رسانه که عصر امروز با موضوع پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار شد با اشاره به فعالیت سی ساله دانشگاه علوم پزشکی گیلان اظهار کرد: این دانشگاه با بدهکاری بالغ بر 600 میلیاردی و کسری 200 میلیاردی روبروست.

وی با بیان اینکه این دانشگاه دارای زیرساخت های لازم نیست زیرا قدمت بیمارستان های این دانشگاه بالای 50 سال است تصریح کرد: در بخش تجهیزات هم کمبودهای داریم که برای نمونه دستگاه سی تی اسکن در سطح رشت فقط در بیمارستان پورسینا وجود دارد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در خصوص مشکلات دانشگاه علوم پزشکی در زمینه کمبود تجهیزات پزشکی و تمهیدات دیده شده برای جبران آن عنوان کرد: سه دستگاه سی تی اسکن برای شهرستان های لاهیجان، آستارا و رودبار خریداری و نصب شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 70 نمونه مشکوک از گیلان به تهران/کرونا از طریق هوا قابل انتقال نیست

ارسال 70 نمونه مشکوک از گیلان به تهران/کرونا از طریق هوا قابل انتقال نیست