مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 16:152020-02-23اجتماعي

ورود سامانه بارشی سیل آسا به چهارمحال و بختیاری


مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری از ورود یک سامانه بارشی فعال به استان از روز دوشنبه خبر داد و گفت: وقوع سیلاب دور از انتظار نیست.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری از ورود یک سامانه بارشی فعال به استان از روز دوشنبه خبر داد و گفت: وقوع سیلاب دور از انتظار نیست.

شاهرخ پارسا چهارم اسفندماه در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری از ورود یک سامانه بارشی فعال به استان از روز دوشنبه خبر داد و اظهار کرد: این سامانه بارشی از دریای سرخ وارد استان می شود.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ریزش هوای مربوط طی روزهای آتی بارش باران و برف را در استان به همراه دارد و امیدواریم کمبود بارش ها تا حدودی جبران شود.

وی با اشاره به کاهش 32 درصدی بارش در چهارمحال و بختیاری نسبت به میانگین بلندمدت، عنوان کرد: ارتفاع برف نیز در حال حاضر 50 سانتی متر است که نسبت به میانگین بلندمدت با کاهش 60 سانتی متری ارتفاع برف مواجه هستیم.

پارسا در ادامه با بیان اینکه سامانه بارشی پرفشار از شمال غرب وارد چهارمحال و بختیاری می شود، افزود: پیش بینی می شود در 2 روز آینده با بارش بیش از ‭‭150‬‬ میلی متری باران و برف در کوهرنگ مواجه باشیم، همچنین با افزایش دما و ذوب برف در روز پنج شنبه شاهد جاری شدن روان آب ها به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود سامانه بارشی سیل آسا به چهارمحال و بختیاری

ورود سامانه بارشی سیل آسا به چهارمحال و بختیاری