مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 16:052020-02-23پزشكي

اماکن ورزشی و تالارهای بناب تا اطلاع ثانوی تعطیل است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، امین رفیعی، عصر امروز در نشست پدافند غیرعامل شهرستان بناب با اشاره به عدم شناسایی مورد مثبت از ویروس کرونا در این شهرستان اظهار داشت: مدارس و دانشگاه های شهرستان بناب تا پایان این هفته با هدف پیشگیری از شیوع این ویروس، تعطیل اعلام می شود.

وی با تأکید بر ضرورت پیشگیری از ابتلاء به ویروس کرونا افزود: به علت مشترک بودن علائم مبتلایان به این ویروس با سرماخوردگی، نباید هر مورد بیماری را مورد مشکوک کرونا تلقی کرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان بناب همچنین با اشاره به احتمال یک مورد مشکوک در شهرستان اظهار داشت: خوشبختانه نتیجه آزمایش این فرد نیز منفی اعلام شده است و جای نگرانی نیست.

رفیعی همچنین از تعطیلی استخرها خبر داد و تصریح کرد: جهت پیشگیری و کاهش تماس مردم علاوه بر تعطیلی مدارس و دانشگاه های شهرستان، استخرهای شهرستان، کلیه تالارهای شهر و مسابقات ورزشی این شهرستان تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد بود.

وی با اشاره به نظارت کافی در عرضه ماسک در داروخانه ها عنوان کرد: اکیپ بازرسی با همکاری دستگاه قضایی شهرستان جهت جلوگیری از انبار کردن ماسک و مواد ضدعفونی کننده توسط افراد سودجو تشکیل شده است.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اماکن ورزشی و تالارهای بناب تا اطلاع ثانوی تعطیل است

اماکن ورزشی و تالارهای بناب تا اطلاع ثانوی تعطیل است