مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 15:452020-02-23اقتصادي

کرونا خدمات درون پروازی را لغو می کند


هنگ کنگ ایرلاینز تحت تاثیر شیوع ویروس خطرناک و کشنده کرونا بسیاری از خدمات درون پروازی خود را لغو کرده و به حالت تعلیق درآورده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ایرلاین های متعددی در سراسر جهان به منظور جلوگیری از انتشار و شیوع بیشتر ویروس کرونا تصمیمات مختلفی را اتخاذ کرده و در این راستا اقداماتی را انجام می دهند که یکی از آنها شرکت هواپیمایی هنگ کنگ است.

این ایرلاین به تازگی اعلام کرده است که به منظور جلوگیری از انتقال و انتشار ویروس کرونا به مسافران تا اطلاع ثانوی بسیاری از خدمات و سرویس های درون پروازی خود را لغو کرده و به حالت تعلیق درآورده است.

این ایرلاین در تشریح لغو برخی از خدمات درون پروازی خود به مسافران به موارد زیر اشاره کرده است: ممانعت از پخش بالش و پتو به مسافران عدم توزیع مجلات درون پروازی به مسافران یکی از مدیران ارشد این شرکت در خصوص این تصمیم خاطرنشان کرده است: به منظور حفاظت از سلامت جامعه ، رعایت بهدشات عمومی و جلوگیری از انتشار بیشتر این ویروس، اتخاذ چنین تصمیمی ضروری به نظر می رسد.

ویروس کرونا که در ابتدا از چین و کشورهای شرق آسیا شروع شد، هم اکنون بسیاری از کشورهای جهان را درگیر کرده و قربانیان بی شماری را نیز بر جای گذاشته است به گونه ای که در آخرین آمارهای منتشر شده ، تاکنون دو هزار و 461 نفر در جهان بر اثر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا خدمات درون پروازی را لغو می کند

کرونا خدمات درون پروازی را لغو می کند