مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 14:562020-02-23اقتصادي

هفت پیشنهاد برای صرفه جویی در مهمانی ها


در این مقاله به بررسی بعضی از راهکارهایی می پردازیم که از طریق آن ها می توانید در هزینه مهمانی ها صرفه جویی کنید و به جای حذف کامل، جشن هایتان را طور دیگری برگزار کنید و چند ساعتی در کنار عزیزانتان از فکر و خیال فارغ شوید - ، وضعیت اقتصادی فعلی با کسی شوخی ندارد.

زمانی که تغییری اتفاق می افتد، می توان دو روش در پیش گرفت؛ اولین روش انکار تغییر و چسبیدن به سبک زندگی قدیم است؛ روش دوم اما پذیرفتن و تغییر سبک زندگی است.

یکی از زیرمجموعه های سبک زندگی هم برگزار کردن مهمانی است.

در این شرایط اقتصادی خیلی ها ممکن است به فکر کم کردن رفت وآمدهایشان بیفتند؛ در حالی که رفت و آمد در شرایطی که استرس زیادی وجود دارد، می تواند حال روحی افراد را بهتر کند.

در این مقاله به بررسی بعضی از راهکارهایی می پردازیم که از طریق آن ها می توانید در هزینه مهمانی ها صرفه جویی کنید و به جای حذف کامل، جشن هایتان را طور دیگری برگزار کنید و چند ساعتی در کنار عزیزانتان از فکر و خیال فارغ شوید.

*صرف نظر از ظروف یک بار مصرف تا همین چند وقت پیش، وقتی مهمانی دوستانه کوچکی برگزار می شد، اولین گزینه برای ظرف و ظروف، استفاده از ظروف یک بار مصرف بود؛ چون هم ارزان بودند و هم نیازی به شستن نداشتند و لازم نبود برای تمیز کردن شان وقت گذاشت؛ استفاده از انواع لیوان، پیش دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفت پیشنهاد برای صرفه جویی در مهمانی ها

هفت پیشنهاد برای صرفه جویی در مهمانی ها