مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 14:402020-02-23سياسي

ستاد کنترل و هماهنگی مقابله با کروناویروس در استان همدان تشکیل شد


استاندار همدان از تشکیل ستاد پیشگیری، کنترل و هماهنگی مقابله با کرونا ویروس در استان همدان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید سعید شاهرخی ظهر یکشنبه در استانداری همدان و در جمع مدیران با بیان اینکه به منظور استفاده از توان و ظرفیت همه نهادهای مسئول برای پیشگیری از بروز و شیوع ویروس کرونا ستاد پیشگیری، هماهنگی و مقابله با این ویروس تشکیل شد، گفت: هدف از تشکیل این ستاد، انسجام بخشی بیشتر به اقدامات دستگاه های ذیربط در راستای کاهش شیوع این ویروس است.

وی با بیان اینکه با وجود اقدام های صورت گرفته همچنان بخشی از جامعه دچار التهاب است، گفت: باید با اطلاع رسانی دقیق، صحیح و مستمر یک فضای واقعی از وضعیت این ویروس منعکس شود.

شاهرخی با بیان اینکه انتشار اخبار خلاف واقع از افرادی که هیچ گونه اطلاعاتی در این باره ندارند در اصل بازی کردن با سلامت روح و روان مردم، تشویش اذهان عمومی و بر هم زدن نظام اجتماعی است، گفت: باید در کنار اطلاع رسانی، از تشویش اذهان عمومی نیز جلوگیری کرد.

استاندار همدان گفت: کمیته اطلاع رسانی ذیل قرارگاه زیستی با موضوع اطلاع رسانی خاص از ویروس کرونا با هدف تدوین دقیق برنامه اطلاع رسانی و جلوگیری از تشویش اذهان عمومی تشکیل و ریاست آن به شورای اطلاع رسانی و دبیری آن به دانشگاه علوم پزشکی استان محول می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد کنترل و هماهنگی مقابله با کروناویروس در استان همدان تشکیل شد

ستاد کنترل و هماهنگی مقابله با کروناویروس در استان همدان تشکیل شد