مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 13:262020-02-23اجتماعي

خلیج فارس مواج و متلاطم می شود


از روز دوشنبه هفته جاری بانفوذ امواج ناپایدار به جو استان بوشهر، ناپایداری های جوی و دریایی افزایش می یابد و خلیج فارس مواج و متلاطم می شود.

- فرج الله شکوهی پور در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت:: در روزهای دوشنبه و سه شنبه علاوه برافزایش پوشش ابر، افزایش محسوس دما و وزش باد شدید جنوب شرقی، احتمال خیزش گرد و خاک و کاهش موقت دید افقی و وقوع بارش پراکنده باران و رعدوبرق در برخی نقاط از نیمه شمالی این استان دور از انتظار نخواهد بود.

وی با بیان اینکه در 24 ساعت آینده ارتفاع موج دریا 30 تا 60 و گاهی 90 سانتیمتر پیش بینی شده است افزود: از اواخر وقت سه شنبه به تدریج بادهای شدید شمال غربی جایگزین جریان های جنوبی می شود که تا پایان هفته ادامه می یابد.

شکوهی پور با اشاره به اینکه سواحل استان و خلیج فارس از عصر دوشنبه تا پایان هفته به تناوب مواج و متلاطم خواهد بود گفت: در 24 ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تاکمی ابری همراه با غبار محلی و در برخی نقاط همراه با مه صبحگاهی و کاهش دید پیش بینی شده است.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر خاطرنشان کرد: در این مدت جهت وزش باد متغیر و گاهی جنوب شرقی تا شمال شرقی و از فردا به تدریج جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت هشت تا 26 و گاهی تا 30 کیلومتر در ساعت پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلیج فارس مواج و متلاطم می شود

خلیج فارس مواج و متلاطم می شود