مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 13:252020-02-23ورزشي

ادامه صدرنشینی مس رفسنجان و اولین پیروزی رایکا با رحمان رضایی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول با انجام 9 بازی برگزار شد و مس رفسنجان صدرنشین مسابقات با ادامه پیروزی های سریالی اش به صدرنشینی در این مسابقات ادامه داد.

مس رفسنجان که حاشیه امنیتی مناسبی در صدر جدول برای خودش ایجاد کرده، امروز در رشت موفق شد میزبانش داماش را با نتیجه 3 بر یک شکست دهد تا فاصله 7 امتیازی اش با تیم دوم جدول را حفظ کند.

مس کرمان که رفته رفته خود را به رده دوم جدول رساند، امروز میهمانش گل ریحان را با 2 گل شکست داد تا همچنان نزدیک ترین تیم تعقیب کننده به صدرنشین باشد.

فجر سپاسی که هفته های زیادی است برنده نمی شود، امروز هم مقابل میزبانش سرخ پوشان پاکدشت تن به شکست داد تاهمچنان روی نوار ناکامی گام بردارد.

رایکا بابل در اولین حضور رحمان رضایی به عنوان سرمربی توانست در دیداری حساس و دربی گونه میهمانش سپیدرود رشت را در یک بازی پر گل با نتیجه 3 بر 2 شکست دهد تا رضایی در اولین تجربه سرمربیگری اش در این فصل پیروز شود.

رایکا با پیروزی در این بازی 6 امتیازی یک پله در جدول صعود کرد تا از دو تیم انتهای جدول جدا شود.

نیروی زمینی هم در تبریز توانست تیم انتهای جدولی شهرداری تبریز را با 3 گل شکست دهد تا ناکامی های تبریزی ها همچنان ادامه داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه صدرنشینی مس رفسنجان و اولین پیروزی رایکا با رحمان رضایی

ادامه صدرنشینی مس رفسنجان و اولین پیروزی رایکا با رحمان رضایی