مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 13:052020-02-23سياسي

تلاش برای حل مشکل اشتغال جوانان گرمی در اولویت قرار می گیرد


منتخب مردم شهرستان گرمی در انتخابات مجلس یازدهم گفت: تلاش برای ایجاد اشتغال و رفع بیکاری جوانان گرمی در اولویت قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، ولی اسماعیلی عصر امروز در جمع مردم گرمی اظهار کرد: مبارزه با بیکاری به عنوان مشکل اصلی جوانان و تلاش برای ایجاد اشتغال در شهرستان گرمی، در اولویت برنامه ها قرار می گیرد.

وی افزود: برای حل مشکلات منطقه گرمی اتحاد و همدلی لازم است و باید از امروز تمام آحاد و اقشار مختلف مردم و تمام نامزدهای انتخاباتی با اتحاد و همدلی برای آبادانی و توسعه شهرستان گرمی تلاش کنند.

منتخب مردم گرمی و نامزد مورد حمایت جبهه مردمی نیروهای انقلاب در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با قدرانی از مشارکت حداکثری مردم شهرستان گرمی در انتخابات، تصریح کرد: شهرستان گرمی نیازمند توسعه هم جانبه است و هر آن چه در توان دارم برای آبادانی و توسعه شهرستان گرمی تلاش خواهم کرد.

اسماعیلی با قدردانی از تلاش های عوامل برگزاری انتخابات در شهرستان گرمی، ادامه داد: این انتخابات زمینه را برای تشکیل مجلس قوی جهت مقابله با توطئه های دشمنان در کشور فراهم کرد.

وی گفت: برای تحقق شعار همه با هم برای رفع بیکاری جوانان و توسعه، پیشرفت و آبادانی شهرستان گرمی، از تمام توان خود استفاده خواهم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای حل مشکل اشتغال جوانان گرمی در اولویت قرار می گیرد

تلاش برای حل مشکل اشتغال جوانان گرمی در اولویت قرار می گیرد