مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 12:572020-02-23سياسي

ستاد مدیریت کرونا در همدان تشکیل شد


سید سعید شاهرخی روز یکشنبه در نخستین نشست اعضای ستاد مدیریت کرونا در محل استانداری همدان بیان کرد: هدف از تشکیل این ستاد، انسجام بخشی بیشتر به اقدامات دستگاه های مرتبط در راستای کاهش شیوع این ویروس است.

وی بیان کرد: اولین و مهمترین نکته کنترل فضای روانی جامعه است چرا که با وجود اقدام های صورت گرفته همچنان بخشی از جامعه دچار التهاب بوده بنابراین باید با اطلاع رسانی دقیق، صحیح و مستمر یک فضای واقعی از وضعیت این ویروس منعکس کرد.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه باید از بروز شایعات جلوگیری کرد گفت: انتشار اخبار خلاف واقع از افرادی که هیچگونه اطلاعاتی در این باره ندارند در اصل بازی کردن با سلامت روح و روان مردم ، تشویش اذهان عمومی و برهم زدن نظام اجتماعی است بنابراین باید در کنار اطلاع رسانی، از تشویش اذهان عمومی نیز جلوگیری کرد.

شاهرخی بیان کرد: کمیته اطلاع رسانی ذیل قرارگاه زیستی با هدف اطلاع رسانی خاص از ویروس کرونا و برای تدوین دقیق برنامه اطلاع رسانی و جلوگیری از تشویش اذهان عمومی تشکیل شود و ریاست آن به شورای اطلاع رسانی و دبیری آن به علوم پزشگی محول شود.

وی اضافه کرد: دانشگاه علوم پزشکی تمامی اقدام های مورد نیاز بهداشتی، برنامه های پیشگیرانه، وظایف دستگاه ها و توصیه های عمومی را لیست کرده و آن را در قالب یک نامه به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد مدیریت کرونا در همدان تشکیل شد

ستاد مدیریت کرونا در همدان تشکیل شد