مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 12:502020-02-23پزشكي

مورد مثبتی از کرونا در ملایر نداشتیم


مدیر شبکه بهداشت و درمان ملایر گفت:هیچ مورد مثبتی از کرونا در ملایر نداشتیم و هر مورد و مشکلی باشد با شفافیت اطلاع رسانی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ملایر محسن ترکاشوند امروز در ملایر با اشاره به اینکه بیماری کرونا ویروس یک بیماری نوپدی و شروع آن از کشور چین بود اظهار کرد: در مورد.

شیوع این بیماری فرضیات زیادی است که یکی از فرضیات آن انتقال بیماری از خفاش بوده است .

وی با بیان  اینکه این بیماری  تا  کنون  تعدادی هم مرگ و میر داشته و از طریق سایت های مختلف روز به روز اعلام می شود افزود: این بیماری ممکن است به هر کشوری برسد و به خیلی از کشورها رسیده است .

مدیر شبکه بهداشت و درمان ملایر گفت :فعلاً بسیاری از کشورها و بالغ بر 20 کشور درگیر این بیماری شده اند و در کشور کشورمان نیز بحث آلایندگی این ویروس مشاهده شد و در حال حاضر طبق آمار را تعدادی نیز به این ویروس مبتلا شده اند که یکی از مشکلات این ویروس این است که میزان آلایندگی آن بالاست اما میزان کشندگی آن از بسیاری از ویروسها کمتر است.

 وی با بیان اینکه  از هر یکصد نفری که به این ویروس مبتلا می شوند یک تا سه درصد کشندگی داشته است گفت تاکنون کدرگیری زیر بچه های 9 سال نداشتیم و در حالی که بچه های زیر 14 سال نیز مرگ و میر جهانی نداشته است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مورد مثبتی از کرونا در ملایر نداشتیم

مورد مثبتی از کرونا در ملایر نداشتیم