مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 11:252020-02-23اجتماعي

احتمال وقوع سیلاب طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه در کرمانشاه


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان کرمانشاه درباره احتمال وقوع سیلاب طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه(6 و 7 اسفند) در استان هشدار داد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان کرمانشاه درباره احتمال وقوع سیلاب طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه(6 و 7 اسفند) در استان هشدار داد.

بهرام درویشی گفت: با توجه به اطلاعیه های هواشناسی و وقوع بارش های شدید در هفته جاری، احتمال وقوع سیلاب طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه در استان وجود دارد.

وی با اشاره به احتمال طغیان رودخانه و مسیل ها در سراسر استان، افزود: از مردم تقاضا داریم از استقرار در کنار رودخانه ها، مسیل ها و کانال ها خودداری کنند.

مدیرعامل شرکت اب منطقه ای استان کرمانشاه با بیان اینکه کار لایروبی و ساماندهی رودخانه های اصلی استان از ماه ها قبل توسط آب منطقه ای انجام شده، یادآور شد: ظرفیت خالی نیز در سدهای استان فراهم است و نگرانی از این بابت نداریم.

معاون هواشناسی استان کرمانشاه نیز از ورود سامانه بارشی به جو استان خبر داد که اوج فعالیت آن را در روزهای سه شنبه و چهارشنبه شاهد خواهیم بود.

علی محمد زورآوند در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: این سامانه بارشی طی امروز(4 اسفند) و فردا احتمال وزش باد و رشد ابر را به همراه دارد، اما در روزهای سه شنبه و چهارشنبه باعث وزش باد و بارندگی در سطح استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال وقوع سیلاب طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه در کرمانشاه

احتمال وقوع سیلاب طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه در کرمانشاه