مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 11:152020-02-23سياسي

همه دستگاه های اجرایی گناوه برای پیشگیری از شیوع کرونا همکاری کنند


غلامرضا مهرجو روز یکشنبه در جلسه ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران این شهرستان افزود: با برنامه ریزی و تمهیدات لازم توسط دستگاه های اجرایی می توانیم در مبارزه با شیوع ویروس کرونا که بار روانی در جامعه ایجاد شده موفق و بهتر عمل کنیم و این بحران را پشت سر بگذاریم.

وی اظهارداشت: آموزش و اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در بین مردم از دیگر راهکارهای اساسی در برابر شیوع ویروس کرونا در منطقه است.

مهرجو گفت: با توجه به اینکه طبق تصمیم استان بوشهر همه مدارس و دانشگاه ها تا پایان هفته تعطیل است در همین ارتباط بر پرهیز از شکل گیری تجمع مردمی تاکید شد.

فرماندار گناوه افزود: با همکاری و همراهی دستگاه های اجرایی و رعایت مسایل بهداشت فردی و محیطی توسط مردم، پیک این بیماری در مدت 1 تا 2 هفته عبور و شرایط عادی خواهد شد.

وی اظهارداشت: کنترل ملوانان قبل از رسیدن به خشکی، سرکشی و نظارت و ضدعفونی کردن سرویس های بهداشتی و پایانه های مسافربری در دستور کار ادارات مرتبط قرار گیرد.

مهرجو گفت: در بحث مبارزه با ملخ های صحرایی نیز از ادارات و نهادها انتظار می رود امکانات و تجهیزات و نیروی انسانی در اختیار جهاد کشاورزی قرار دهند.

رییس شبکه بهداشت ودرمان گناوه گفت: به رغم اینکه سرایت ویروس کرونا واگیری بالایی دارد اما تلفات آن در مقایسه با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه دستگاه های اجرایی گناوه برای پیشگیری از شیوع کرونا همکاری کنند

همه دستگاه های اجرایی گناوه برای پیشگیری از شیوع کرونا همکاری کنند