مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 11:152020-02-23پزشكي

توزیع 400 هزار ماسک در قشم/ عرضه قلیان تا 20 اسفند ممنوع است


به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و کنترل جو روانی جامعه 400 هزار ماسک بهداشتی در سطح شهرستان قشم توزیع می شود.

- علیرضا نصری ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قشم اظهار داشت: به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و کنترل جو روانی جامعه 400 هزار ماسک بهداشتی در سطح شهرستان قشم بویژه مدارس و امکان پُر تردد توزیع می شود.

وی افزود: نگرانی و شایعاتی در خصوص ابتلای سه بیمار از جمله یک نوزاد در قشم به ویرویس کرونا جو روانی جامعه را تحت تاثیر قرار داده که این موضوع تکذیب شده و صحت ندارد.

این مقام مسوول با بیان اینکه هیچ مورد مثبتی از بیماری کرونا در قشم تایید نشده، گفت: تنها یک مورد مشکوک در بیمارستان پیامبر اعظم (ص) قشم تحت مراقبت است.

فرماندار قشم تصریح کرد: شبکه بهداشت و درمان قشم و دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان مراجع رسمی اعلام خبر در خصوص بیماری کرونا هستند و مردم اخبار مربوطه را تنها از مراجع رسمی دنبال کنند.

نصری اضافه کرد: همچنین در راستای پیشگیری از این بیماری، سرو قلیان در تمامی سفره خانه ها و مراکز عرضه تا 20 اسفندماه ممنوع اعلام می شود.

وی ادامه داد: تصمیم گیری لازم در خصوص تعطلی مدارس با توجه به اینکه هیچ مورد مثبتی از ابتلا به کرونا در هرمزگان گزارش نشده است از سوی مرکز استان انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 400 هزار ماسک در قشم/ عرضه قلیان تا 20 اسفند ممنوع است

توزیع 400 هزار ماسک در قشم/ عرضه قلیان تا 20 اسفند ممنوع است