مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 11:102020-02-23اجتماعي

ضدعفونی روزانه ی اماکن و وسایط نقلیه عمومی یزد برای مقابله با کرونا


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد طی ابلاغیه ای به شهرداران استان بر انجام اقدامات لازم به منظور پیشگیری از انتشار ویروس کرونا در اماکن و فضاهای عمومی و وسایل نقلیه عمومی توسط شهرداری ها تاکید کرد.

- ایسنا/یزد معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد طی ابلاغیه ای به شهرداران استان بر انجام اقدامات لازم به منظور پیشگیری از انتشار ویروس کرونا در اماکن و فضاهای عمومی و وسایل نقلیه عمومی توسط شهرداری ها تاکید کرد.

محسن صادقیان پیرو ابلاغیه سازمان شهرداری ها و دهیاری ها در خصوص پیشگیری از انتشار ویروس کرونا، در این ابلا آورده است؛ با توجه به اعلام شناسایی موارد مشکوک به ویروس کرونا در کشور و در راستای پیشگیری از انتشار این ویروس در اماکن، فضاهای عمومی و همچنین وسایط نقلیه عمومی شهرهای استان دستور داده شود تا ضدعفونی کردن تمام اماکن حمل و نقل عمومی و همچنین وسایط نقلیه عمومی شهر اعم از اتوبوس به صورت روزانه در ساعات پایانی شب با استفاده از مواد استاندارد و مورد تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صورت پذیرد.

وی همچنین بر آموزش نیروهای انسانی مربوطه برای رعایت اصول بهداشت فردی، استفاده از لوازم و تجهیزات حفاظت فردی تاکید و عنوان کرد: همچنین نظارت بر فعالیت های جاری و اضطراری آن ها در اولویت قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضدعفونی روزانه ی اماکن و وسایط نقلیه عمومی یزد برای مقابله با کرونا

ضدعفونی روزانه ی اماکن و وسایط نقلیه عمومی یزد برای مقابله با کرونا