مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 11:062020-02-23پزشكي

کرونا و التهاب بازار ماسک


اگر چه اقدامات پیشگیرانه لازمه مهار و کنترل بیماری کرونا است ، اما متخصصان علم پزشکی استفاده از ماسک را فقط برای مبتلایان به سرما خوردگی، آنفلوآنزا و کرونا توصیه می کنند و به مردم هشدار دادند که رعایت الزامات بهداشتی فقط با تمیز نگه داشتن دست ها و نظافت فردی و مکان های تجمعی است و خرید ماسک فقط و فقط برای بیماران توصیه می شود.

هرچند که تصورات غلطی این روزها در خصوص بیماری کرونا در ایران و جهان به وجود آمده اما پزشکان می گویند باورهای نادرست فقط هزینه روی دست مردم می گذارد و مردم آرامش روحی و روانی خود را حفظ کنند.

ترفند تردد بدون ماسک ممنوع مدیرکل تعزیرات حکومتی البرز از اجرای طرح تشدید برخورد با گرانفروشی واحدهای فروش تجهیزات پزشکی و داروخانه ها متخلف بویژه در زمینه فروش ماسک در این استان خبرداد.

علی اکبر مختاری روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت که در پی ابتلای برخی هموطنان به ویروس کرونا در مناطقی از کشور و برای پیشگیری و کنترل این بیماری، میزان تقاضا برای استفاده از تجهیزات پزشکی مانند ماسک و مواد ضدعفونی کننده افزایش بسیاری داشته که سبب سوءاستفاده برخی واحدهای فروش این ملزومات شده است.

وی اضافه کرد: با پیگیری و مشارکت با علوم پرشکی استان البرز تیم های ویژه واحدهای مختلف عرضه کالای پزشکی و داروخانه ها را مورد بازد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا و التهاب بازار ماسک

کرونا و التهاب بازار ماسک