مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 11:062020-02-23اجتماعي

پیش بینی بارش 170 میلی متری در لرستان


زینب اکبری روز یکشنبه با اشاره به فعالیت سامانه بارشی قوی تا ظهر و بعدازظهر روز چهارشنبه افزود: فعالیت این سامانه برای تمام نقاط استان موجب بارندگی، کاهش دما، وزش بادهای لحظه ای شدید شده و برای مناطق مستعد احتمال رخداد صاعقه و تگرگ پیش بینی می شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی لرستان ادامه داد: به دنبال فعالیت این سامانه بارشی از سه شنبه شب برای مناطق سردسیر استان و ارتفاعات بارش برف را خواهیم داشت و این سامانه بارشی در 2 بازه زمانی بامداد سه شنبه تا اواسط روز سه شنبه و از سه شنبه شب تا ظهر چهارشنبه از فعالیت بیشتری برخوردار است.

اکبری با اشاره به اینکه متوسط 130 تا 170 میلی متر بارش با فعالیت این سامانه بارشی در استان به ویژه در جنوب شرق لرستان تخمین زده می شود، گفت: احتمال وقوع سیل دور از انتظار نیست، مه آلودگی و کاهش میدان دید افقی و لغزندگی جاده ها و بالا آمدن آب رودخانه ها نیز پیش بینی شده است.

وی یادآور شد: براساس الگوهایی که تا صبح یکشنبه مدل ها و نقشه های هواشناسی نشان می دهند، پیش بینی می شود بارش های اکثر نقاط استان به میزان بارش های فروردین ماه گذشته باشد با این تفاوت که این بار هسته و تمرکز بارش ها برای شرق و جنوب شرق استان خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی بارش 170 میلی متری در لرستان

پیش بینی بارش 170 میلی متری در لرستان