مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 11:052020-02-23اجتماعي

تشکیل قرارگاه پیشگیری از کرونا ویروس در ساوه


نشست اضطراری مدیریت بحران شهرداری ساوه به منظور بررسی ابعاد شیوع ویروس کرونا، راه های اطلاع رسانی و پیشگیری از شیوع این بیماری در شهرداری ساوه برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، ظهر امروز و به منظور پیشگیری از بیماری کرونا نشست اضطراری مدیریت بحران شهرداری ساوه به منظور بررسی ابعاد شیوع ویروس کرونا، راه های اطلاع رسانی و پیشگیری از شیوع این بیماری در شهرداری ساوه برگزار شد.

 شهردار ساوه در این جلسه گفت: مهم ترین مسئله در مبارزه با ویروس کرونا، مشارکت عموم مردم و خودمراقبتی برای کنترل شیوع این بیماری است و فعالیت های تمام ارگان ها  در شهر بدون همکاری شهروندان نتیجه بخش نخواهد بود.

سیدمهدی حسینی با بیان اینکه راهبرد اصلی عبور از این مسئله آموزش شهروندان است، تصریح کرد: به منظور تحقق این امر باید از طریق حداکثر امکانات تبلیغی و بیلبوردها و ابزارهای فرهنگی شهرداری، اطلاع رسانی تصویری،  متنی تاکسیرانی، اتوبوسرانی و هرگونه پوسترهای آگاهی بخش در مراکز عمومی مانند میادین میوه و تره بار، ورزشگاه ها، پایانه ها و امثالهم انجام شود.

وی افزود: همچنین باید آموزش های لازم برای پرسنلی که با مراجعین مردمی سرو کار دارند و کارکنان پاسخگو به شهروندان باقوت انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل قرارگاه پیشگیری از کرونا ویروس در ساوه

تشکیل قرارگاه پیشگیری از کرونا ویروس در ساوه