مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 09:562020-02-23پزشكي

برگزاری نمایشگاه بهاره منوط به تایید کتبی دانشگاه علوم پزشکی است


هوشنگ بازوند روز یکشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار استان در سرسرای تدبیر استانداری، برگزاری نمایشگاه بهاره را یکی از اولویت های استان دانست و افزود: این نمایشگاه فرصتی برای عرضه مستقیم و ارزان کالا به مردم است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تاکنون هیچ مورد مثبتی از ابتلا به ویروس کرونا در کرمانشاه گزارش نشده است، گفت: اکنون پنج مورد مشکوک در بیمارستان ویژه این بیماران تحت نظر کامل هستند که نمونه های آن ها برای آزمایش به تهران فرستاده شده است.

استاندار کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش با تقدیر از فعالیت های خوب حوزه اقتصادی استانداری و سازمان صنعت و معدن استان برای تامین میوه و دیگر مایحتاج ضروری مردم در شب عید، گفت: کرمانشاه در مقایسه دیگر استان ها از نرخ تورم بسیار بهتری برخوردار است که حاصل زحمات مدیران اقتصادی استان است .

بازوند تاکید کرد: موضوع تامین میوه شب عید باتوجه به اینکه جزو کالاهای اصلی سبد خانوار در ایام عید محسوب می شود با حساسیت و جدیت دنبال می گردد.

او اعلام کرد که تاکنون هزار تن پرتقال و 600 تن سیب با کیفیت خریداری شده و در صورت اعلام نیاز بازار در روزهای آینده این میزان افزایش خواهد یافت تا در ایام عید مردم مشکل خاصی نداشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نمایشگاه بهاره منوط به تایید کتبی دانشگاه علوم پزشکی است

برگزاری نمایشگاه بهاره منوط به تایید کتبی دانشگاه علوم پزشکی است