مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 09:302020-02-23اقتصادي

ماسک و مواد ضدعفونی دست به وفور موجود است


رییس کمیسیون اقتصاد سلامت اتاق بازرگانی تهران اعلام کرد: کشور در حوزه تولید ماسک و مواد ضدعفونی کننده دست، هیچ مشکل و محدودیتی ندارد و تولید آنها بسیار زیاد است.

- رییس کمیسیون اقتصاد سلامت اتاق بازرگانی تهران اعلام کرد: کشور در حوزه تولید ماسک و مواد ضدعفونی کننده دست، هیچ مشکل و محدودیتی ندارد و تولید آنها بسیار زیاد است.

محمود نجفی عرب در گفت وگو با ایسنا، درباره بازار ماسک و مواد ضدعفونی کننده در روزهای اخیر توضیح داد: این مواد در حالت عادی فروش بسیار محدودی در بازار دارند و به طور خاص برای مراکز بهداشتی و درمانی تولید می شوند؛ اما وقتی تب شیوع کرونا در کشور قدرت گرفت ناگهان تقاضای چند میلیونی برای این محصولات بوجود آمد و همین مسئله تعادل بازار را برهم ریخت.

وی با بیان اینکه ظرف روزهای آینده تعادل به بازار بازخواهد گشت، بیان کرد: خوشبختانه کشور چه در حوزه تولید ماسک و چه در حوزه تولید ضدعفونی کننده های الکلی ظرفیت بسیار بالایی دارد.

در کشور ما الکل آزمایشگاهی و پزشکی بسیار زیاد تولید می شود و همین امر مدیریت بازار در روزهای آینده را راحت خواهد کرد.

به گفته رییس کمیسیون اقتصاد سلامت اتاق بازرگانی تهران؛ برنامه ریزی وزارت بهداشت بر ممنوع کردن صادرات این کالاها از حدود یک ماه قبل نیز دیگر عاملی است که به تأمین مواد م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماسک و مواد ضدعفونی دست به وفور موجود است

ماسک و مواد ضدعفونی دست به وفور موجود است