مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 09:152020-02-23پزشكي

علت مراجعه فردی به بیمارستان بافق آنفلوآنزای فصلی اعلام شد


دکتر محمدباقر قائمی بافقی روز یکشنبه خبر منتشره در برخی شبکه های مجازی شهرستان مبنی بر ابتلا یکی از کارکنان بیمارستان به ویروس کرونا و اعزام وی به یزد را تکذیب کرد و گفت: حال عمومی این فرد خوب است که تاکنون موردی از این ویروس در شهرستان گزارش نشده است.

وی با بیان اینکه آموزش های لازم به کارکنان بیمارستان و مراکز سلامت منطقه ارائه شد اضافه کرد: اخبار مربوط به بیماری های مسری از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام و از مجاری رسمی در دانشگاه علوم پزشکی یزد و مسوولان شهرستان به اطلاع مردم می رسد.

قائمی بافقی با ابراز نگرانی از انتشار چنین خبرهایی که باعث تشویش اذهان عمومی می شود از افراد خواست از شایعه پراکنی در این مقطع حساس خودداری کنند و شایعه پراکنان در انتظار برخورد قانونی از طریق مراجع قضایی و امنیتی باشند.

رییس بیمارستان بافق تاکید کرد: باید ضمن فرهنگ سازی و آموزش صحیح راه های مقابله با این ویروس، خانواده ها نیز شستشوی مرتب دست ها را در اولویت قرار دهند و نکات بهداشتی را رعایت کنند.

بیمارستان بافق از سال 1369 فعالیت خود را آغاز کرد و هم اکنون با متخصصان رشته های مختلف به شهرستان های بافق، بهاباد و کوهبنان کرمان خدمات درمانی ارائه می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت مراجعه فردی به بیمارستان بافق آنفلوآنزای فصلی اعلام شد

علت مراجعه فردی به بیمارستان بافق آنفلوآنزای فصلی اعلام شد