مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 08:502020-02-23پزشكي

عدم افزایش بیماران مبتلابه کورنا در گیلان/ مردم به شایعات توجه نکنند


عده ای در فضای مجازی با بیان مطالب نادرست سعی در ایجاد ترس و واهمه در بین مردم در خصوص بیماری کرونا ویروس را دارند ولی به گفته سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان تعداد افراد مبتلابه این ویروس در گیلان افزایش پیدا نکرده است.

- محمدرضا نقی پور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه قرنطینه افراد مبتلابه کورنا بستگی به شدت آنان دارد، اظهار کرد: کسانی که آزمایش کورنا آنان مثبت اعلام می شود پس از مشخص شدن میزان شدت بیماری، خود یا افراد آن فرد در شرایط خاص قرنطینه می شوند.

وی با تأکید بر عدم افزایش بیماری کورنا در گیلان گفت: تاکنون فقط دو مورد از آزمایش کورنا در استان گیلان مثبت اعلام شده و این آمار افزایشی پیدا نکرده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان تشخیص بیماری کورنا ویروس از طریق بالینی را غیرممکن دانست و بیان کرد: بسیاری از علائم این ویروس مانند بیماری سرماخوردگی و آنفولانزا است ولی نباید در جامعه طوری القا کرد که هرکسی سرماخورده به کورنا ویروس دچار شده است.

نقی پور با اذعان به اینکه بیماری کورنا ویروس شدت مختلفی دارد، تصریح کرد: تعداد کمی از افرادی که به این ویروس مبتلا شدند کارشان به بیمارستان کشیده شده و به سخت ترین نوع این بیماری مبتلا می شوند که از این میزان افرادی را دچار عارضه های مختلف مانند بیمار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم افزایش بیماران مبتلابه کورنا در گیلان/ مردم به شایعات توجه نکنند

عدم افزایش بیماران مبتلابه کورنا در گیلان/ مردم به شایعات توجه نکنند