موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - سربازان فراري - تامين اجتماعي - دانشگاه صنعتي شريف - مددجويان بهزيستي - مستمري مددجويان - دانشگاه صنعتي - بازنشستگان كشوري - همسان سازي حقوق بازنشستگان - امير قلعه نويي - جلال روح الله نژاد - نيكلاي ملادنوف - دوشان ولاهوويچ - محمدرضا انبيايي - شهر ايلام - توصيه هاي سلامت - موسيقي كرمانجي شمال خراسان - اسقاط خودروهاي فرسوده - گرندپري مجارستان - روابط عمومي ايرانسل - آرش اسحاقي - منطقه فتح المبين - نقص امنيتي در واتس اپ

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 08:402020-02-23سياسي

اتوبوس های همدان ضدعفونی می شوند/ مردم نگران نباشند


سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری همدان از شست وشو و ضدعفونی کردن اتوبوس های شهر همدان در کنترل بیماری کرونا خبر داد.

- محمد پوروخشوری در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره ضدعفونی اتوبوس های شهر همدان در کنترل بیماری کرونا اظهار کرد: دو روز اخیر جلساتی در این زمینه برگزار شده و طبق دستور شهردار و شورای شهر ضدعفونی کردن اتوبوس ها در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه این اقدام صرفا یک کار پیشگیرانه است و مردم نباید نگران باشند خاطرنشان کرد: از شب گذشته شست وشو و ضدعفونی کردن اتوبوس ها را انجام داده ایم البته هر روز شست وشو انجام می شد اما در کنار آن ضدعفونی نیز مورد توجه قرار گرفته است.

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری همدان با بیان اینکه طبق رایزنی با دانشگاه علوم پزشکی و درصد اختلاط و آلودگی که ممکن است ایجاد شود کار ضدعفونی اتوبوس ها را آغاز کرده ایم گفت: از دیشب اکیپی در کارواش مکانیزه معاونت اتوبوسرانی شهرداری مستقر شده و علاوه بر شست وشوی اتوبوس ها، کار ضدعفونی آنها را انجام می دهد تا ما نیز نقش کوچکی در کنترل این بیماری داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه با مدیریت بحران استان تعامل داریم و آمادگی هر نوع پوستر آگاهسازی در این زمینه در اتوبوس ها را داریم افزود: شهروندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتوبوس های همدان ضدعفونی می شوند/ مردم نگران نباشند

اتوبوس های همدان ضدعفونی می شوند/ مردم نگران نباشند