مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 08:202020-02-23اجتماعي

200 سفیر در مدارس با نیازهای ویژه کردستان سلامت و نشاط را ترویج می کنند


رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان گفت: 200 سفیر سلامت در مدارس با نیازهای ویژه کردستان به ترویج سلامت فردی و اجتماعی دانش آموزان با نیازهای ویژه کمک می کنند.

- خلیل رنجبر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج با تأکید بر اهمیت انتخاب سفیران سلامت در مدارس اظهار کرد: یکی از وظایف آموزش و پرورش فرهنگ سازی، انتقال آموزه های بهداشتی و مراقبت از سلامت گروههای مختلف دانش آموزی است.

وی گفت: سفیران سلامت در دوره ابتدایی، متوسطه پیش حرفه ای دوره اول و حرفه ای دوره دوم با هدف آگاه سازی، توانمندسازی شناخت عوامل تأثیرگذار بر سلامت فردی و اجتماعی، تصمیم گیری صحیح در انتخاب رفتارهای بهداشتی و رعایت شیوه زندگی سالم در مدارس با نیازهای ویژه حضور دارند.

وی با بیان اینکه سفیران سلامت آموزش های لازم را در سطوح خودمراقبتی فردی و خانوادگی فرا گرفته و به سایر همسالان آموزش می دهند، اعلام کرد: اشاعه تندرستی، نشاط و پویایی با فرهنگ سازی و آموزش های مناسب برای تقویت بنیان های سلامت از دیگر فعالیت های مراقبین سلامت است .

رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان تصریح کرد: سبک زندگی سالم، تغذیه صحیح و اصولی، سلامت فردی، سلامت زیست محیطی، اصول ایمنی، پیشگیری از بیماری های واگیر و غیرواگیر، مشارکت در تیم های امداد و نجات از اقدامات مهمی است که ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

200 سفیر در مدارس با نیازهای ویژه کردستان سلامت و نشاط را ترویج می کنند

200 سفیر در مدارس با نیازهای ویژه کردستان سلامت و نشاط را ترویج می کنند