مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 08:052020-02-23ورزشي

باشگاه پرسپولیس: از اتهام زنی بیهوده دست بردارید


باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه ای خواستار برخورد قاطع با اتهام زنی ها به این باشگاه شد.

- ، روابط عمومی باشگاه پرسپولیس ضمن تاکید بر لزوم برخورد قاطع با اتهام زنی های واهی و ادعاهای کذب اعلام کرد: طبق اطلاعیه رسمی سازمان لیگ برگزاری بازی بدون تماشاگر ربطی به یکشنبه و دوشنبه ندارد و تا اطلاع ثانوی بازی های بدون تماشاگر برگزار و دلیل تعویق لیگ نوزدهم لزوم نصب گیت در استادیوم ها و فروش بلیط الکترونیکی بازی ها بر اساس تصمیم مسوولان در همه استادیوم ها بوده و صفر درصد ربطی به پرسپولیس نداشته است! در اطلاعیه روابط عمومی باشگاه پرسپولیس آمده است: * وقتی در رقابت با پرسپولیس نتوانسته اند مانع از تکرار موفقیت های آن شوند مسلسل وار اتهام می زنند اما دریغ از هیچ برخوردی.

این اتهام زنی های واهی علاوه بر پرسپولیس اتهام زدن به ارکان فوتبال ایران است و متولیان آن و اکنون نیز تهمت زدن به بسیاری از مسوولان دیگر.

*متاسفانه فصل گذشته برای توجیه ناکامی های خود و کمرنگ کردن قهرمانی سرخ ها در سومین فصل متوالی بدون هیچ مستند و مصداقی گفتند نتایج به نفع پرسپولیس مهندسی می شود در حالی که همان روزها شاهد بودیم که ضرب و جرح 160 هوادار_طبق امار اورژانس_هیچ محرومیتی نداشت و با این اتهام زنی ها هم هیچ برخوردی نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باشگاه پرسپولیس: از اتهام زنی بیهوده دست بردارید

باشگاه پرسپولیس: از اتهام زنی بیهوده دست بردارید