مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 07:462020-02-23اقتصادي

لغو تورهای نوروزی هنوز زود است


رییس هیئت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی استان همدان با بیان اینکه درباره لغو تورها و پروازهای مسافرتی به علت شیوع کروناویروس هنوز چیزی به ما اعلام نشده است، - ایسنا/همدان رییس هیئت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی استان همدان با بیان اینکه درباره لغو تورها و پروازهای مسافرتی به علت شیوع کروناویروس هنوز چیزی به ما اعلام نشده است، گفت: در شرایط موجود اصراری نداریم مردم سفر کنند اما برای تصمیم گیری درباره لغو تورهای نوروزی هنوز زود است.

علی مرادی پور در گفت وگو با ایسنا، با تأکید بر اینکه نباید بر شایعات دامن زد، اظهار کرد: باید واقعیت ها گفته شود اما با دامن زدن به شایعات و پرداختن بیش از حد به موضوع به اقتصاد خودمان ضربه می زنیم.

وی درباره درخواست لغو تورها و سفرها از سوی مردم، تصریح کرد: درخواست لغو بلیط سفرها از سوی مردم کم است اما اگر بخواهند لغو کنند مشکلی وجود ندارد و فقط باید بین 10 تا 70 درصد خسارت پرداخت کنند.

مرادی پور خاطرنشان کرد: در صورتی که شرایط اضطرار در کشور اعلام و پروازها و تورها لغو شود، شرکت های هواپیمایی و هتل ها باید هزینه را به مسافران برگردانند و مسافران کمتر متضرر می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو تورهای نوروزی هنوز زود است

لغو تورهای نوروزی هنوز زود است