مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 07:162020-02-23اجتماعي

برنامه های کانون پرورشی طی 10 روز آینده تعطیل شد/بهزاد فراهانی دبیر هفته تئاتر شد


کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با صدور اطلاعیه ای تمامی نشست های عمومی، مهرواره ها، جشنواره ها و تئاترهای خود را طی 10 روز آینده لغو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تئاتر خبرگزاری فارس، در این اطلاعیه با اشاره به دغدغه خانواده ها و اولیای کودکان و نوجوانان اعلام شده است: به منظور رعایت نکات و توصیه های بهداشتی به دنبال شیوع بیماری کرونا در برخی شهرهای کشور تمامی نشست های عمومی، مهرواره ها، جشنواره ها و تئاترهای کانون طی 10 روز آینده برگزار نمی شود.

در ادامه این اطلاعیه یادآوری شده است: برگزاری برنامه های فرهنگی مورد اشاره پس از تاریخ عنوان شده بررسی و شرایط جدید با اطلاع رسانی قبلی انجام خواهد شد.

همچنین فعالیت جاری مراکز کانون و کارگاه های عادی مطابق سیاست های ابلاغی منطقه ای و مراجع رسمی دارای صلاحیت، اجرا خواهد شد.

تعطیلی 10 روزه نمایش های کانون در همین حال سالن های نمایش کانون نیز به دلیل رعایت مسایل بهداشتی در پی شیوع بیماری ویروسی کرونا به مدت 10 روز تعطیل می شود.

اداره کل سینمایی و تئاتر کانون نیز با صدور اطلاعیه ای از تعطیلی اجرای نمایش های کانون تا 10 روز آینده خبر داد.

در حال حاضر نمایش های آرزوهای یک موش کور ، هفت خوان کودکان در سالن گلستان و بوستان مرکز تولید تئاتر و نمایش کلوچه دارچینی در سالن سینما تئاتر کانون روی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های کانون پرورشی طی 10 روز آینده تعطیل شد/بهزاد فراهانی دبیر هفته تئاتر شد

برنامه های کانون پرورشی طی 10 روز آینده تعطیل شد/بهزاد فراهانی دبیر هفته تئاتر شد