مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 07:102020-02-23پزشكي

محوریت هفته سلامت مردان توجه به حوادث ناشی از کار است


کرمانشاه_ رییس دبیرخانه کارگروه سلامت و امنیت غذایی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: امسال محوریت هفته سلامت مردان توجه به حوادث و سوانح ناشی از کار است.

- حسین بیگلری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به اینکه مردان سرپرست خانواده هستند بیشتر به کار توجه دارند بنابراین نسبت به مقوله خود مراقبتی کمتر توجه می کنند.

وی افزود: به منظور افزایش توجه و حساسیت زایی در میان مردان هفته ملی سلامت مردان از یکم تا هفتم اسفندماه نامگذاری شده است.

رییس دبیرخانه کارگروه سلامت و امنیت غذایی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بیان داشت: امسال محوریت هفته سلامت مردان توجه به حوادث و سوانح ناشی از کار و حوادث و همچنین برخی از سرطان های شایع و شغلی در مردان مدنظر است.

این مسئول با بیان اینکه 75 درصد قربانیان تصادف و حوادث رانندگی را مردان تشکیل می دهند، گفت: برخی از سرطان ها نظیر سرطان پروستات در مردان شیوع بیشتری دارد، بر همین مبنا مقوله خود مراقبتی و سلامت روان مردان در محیط کار بیشتر باید مورد توجه قرار گیرد.

بیگلری گفت: پس از سرطان معده و پوست، سرطان پروستات در میان مردان سومین سرطان شایع است.

وی ادامه داد: مردان باید از سن 45 سالگی غربالگری سرطان پروستات را تحت عنوان تست آنتی ژن اختصاصی PSA به ویژه در میان افرادی که دارای سابقه ابتلای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محوریت هفته سلامت مردان توجه به حوادث ناشی از کار است

محوریت هفته سلامت مردان توجه به حوادث ناشی از کار است