مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 07:062020-02-23پزشكي

کرونا به اصفهان نرسیده است بیمارستانها در حالت آماده باش


آرش نجیمی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تا این لحظه بیمار مبتلا به کرونا نول در اصفهان گزارش نشده است اما بیمارستان های استان اصفهان در حالت آماده باش هستند.

وی افزود: اعلام دو بیمارستان عیسی بن مریم و فارابی توسط سازمان نظام پزشکی به عنوان مراکز خدمت رسان به این بیماران مورد تایید نیست و چنانچه این بیماری در اصفهان مشاهده شد بیمارستانهای ویژه ارائه دهنده خدمات به بیماران ویژه اعلام می شود.

نجیمی تاکید کرد: این در حالی است دانشگاه علوم پزشکی و تیم بهداشتی و تمام بیمارستان ها و مراکز بهداشتی و درمانی اصفهان برای مقابله با این بیماری آمادگی لازم را دارند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه نمی توان جلو سفر به اصفهان را برای شیوع این بیماری گرفت، تصریح کرد: بیماری کرونا نول، قابل پیشگیری است و با راهکارهای ساده می توان از شیوع و ابتلا آن جلوگیری کرد.

پرهیز از تماس های غیرضروری و شستن مداوم دست ها با آب و صابون و رعایت فاصله مناسب برای پیشگیری از ابتلا به این بیماری موثر است.

وی بیان داشت: ماده ضروری تولید ماسک کارخانه ماسک سازی استان اصفهان تامین شده است و به زودی مشکل کمبود ماسک در استان اصفهان رفع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا به اصفهان نرسیده است بیمارستانها در حالت آماده باش

کرونا به اصفهان نرسیده است بیمارستانها در حالت آماده باش