مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 06:402020-02-23اجتماعي

بذر 3 هزار درخت بادام تلخ در مناطق مختلف سطح سنندج کاشته شد


رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج از آغاز عملیات بذرکاری نقاط مختلف سطح شهر خبر داد و گفت: در راستای تقویت و بهبود پوشش گیاهی، - ایسنا/کردستان رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج از آغاز عملیات بذرکاری نقاط مختلف سطح شهر خبر داد و گفت: در راستای تقویت و بهبود پوشش گیاهی، توسعه فضای سبز و جنگل کاری و همچنین زیبایی محیط شهری برخی از نقاط سطح شهر بذرکاری شد.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج از آغاز عملیات بذرکاری نقاط مختلف سطح شهر خبر داد و گفت: در راستای تقویت و بهبود پوشش گیاهی، توسعه فضای سبز و جنگل کاری و همچنین زیبایی محیط شهری برخی از نقاط سطح شهر بذرکاری شد.

شرمین شریفی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در راستای تقویت و بهبود پوشش گیاهی، توسعه فضای سبز و جنگلکاری و همچنین زیبایی محیط شهری عملیات بذر کاری برخی از نقاط سطح شهر در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان کرد: بذرکاری موجب جلوگیری از فرسایش خاک، افزایش نفوذپذیری آب و کنترل رسوب با هدف جلوگیری از گسترش بیابان در راستای کاهش ریزگردها و حفظ و گسترش منابع طبیعی می شود.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج از آغاز عملیات بذرکاری در راستای تقویت و بهبود پوشش گیاهی، توسعه فضای سبز و جنگل کاری و همچنین ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بذر 3 هزار درخت بادام تلخ در مناطق مختلف سطح سنندج کاشته شد

بذر 3 هزار درخت بادام تلخ در مناطق مختلف سطح سنندج کاشته شد