مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 06:352020-02-23اقتصادي

پرداخت عیدی مستمری بگیران صندوق بیمه عشایر کهگیلویه و بویراحمد


مدیر صندوق بیمه روستاییان، کشاورزان و عشایر کهگیلویه و بویراحمد گفت: عیدی مستمری بگیران تحت پوشش این صندوق پرداخت شده است.

- مدیر صندوق بیمه روستاییان، کشاورزان و عشایر استان خبر داد پرداخت عیدی مستمری بگیران صندوق بیمه عشایر کهگیلویه و بویراحمد ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیر صندوق بیمه روستاییان، کشاورزان و عشایر کهگیلویه و بویراحمد گفت: عیدی مستمری بگیران تحت پوشش این صندوق پرداخت شده است.

عیسی کریمی یکشنبه چهارم اسفند ماه در جمع خبرنگاران افزود: مشمولانی که حکم مستمری بگیری آن ها بیش از یک سال برقرار شده، عیدی آن ها 450 هزار تومان و کسانی که حکم مسمری بگیری آن ها کمتر از 6 ماه است حکم عیدی شان 225 هزار تومان است.

وی اظهارکرد: در حال حاضر بیش از 700 خانوار مستمری بگیر با جمعیتی بالغ بر 2 هزار و 400 نفر از صندوق، مستمری دریافت می کنند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستاییان، کشاورزان و عشایر کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: توانسته ایم 24 هزار خانوار روستایی و عشایری و کشاورز غیر ساکن روستا را در صندوق عضو کنیم.

کریمی خاطرنشان کرد: امیداوریم بتوانیم در سال جدید این جمعیت را حداقل به 50 درصد جامعه مشمول برسانیم و از امتیاز بازنشستگی و از کارافتادگی کلی و مستمری بازماندگان که از مزایای صندوق است، بهره مند سازیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت عیدی مستمری بگیران صندوق بیمه عشایر کهگیلویه و بویراحمد

پرداخت عیدی مستمری بگیران صندوق بیمه عشایر کهگیلویه و بویراحمد