مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 06:052020-02-23دانش

نکاتی که والدین باید در مورد کودکان پسر خود بدانند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فرهاد میرکاظمی فلوشیپ ارولوژی ترمیمی چهارمین کنگره سلامت مردان اظهار داشت: والدین باید نسبت به این موضوع در فرزندان خود آگاهی کامل داشته باشند چرا که در صورت بی توجهی، - فلوشیپ ارولوژی ترمیمی توضیحاتی را به والدین فرزند پسر ارائه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فرهاد میرکاظمی فلوشیپ ارولوژی ترمیمی چهارمین کنگره سلامت مردان اظهار داشت: والدین باید نسبت به این موضوع در فرزندان خود آگاهی کامل داشته باشند چرا که در صورت بی توجهی، در دوران بزرگسالی و پس از ازدواج می تواند مشکلات زیادی را به لحاظ روحی برای فرد به همراه داشته باشد.

وی افزود: مشکل کوچک بودن آلت کودک در صورتی که توسط پزشک مورد تایید قرار گرفت قابل درمان است و اگر دارو درمانی به درستی صورت گیرد هیچ عارضه ای برای کودک به همراه نخواهد داشت.

این فلوشیپ ارولوژی ترمیمی ادامه داد: والدین بهتر است تا قبل از شروع علائم بلوغ فرزندشان را برای معاینه به نزد پزشک ارولوژی برده و پس از مشورت و معاینه اگر اندازه آلت نسبت به سن آن کوچک بود اقدام درمانی انجام گیرد.

میرکاظمی خاطرنشان کرد: برطرف نشدن این مشکل در کودکان می تواند در بزرگسالی مشکل در روابط زناشویی، افسردگی و اختلال در نعوظ با منشأ روانی را به همراه داشته باشد و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نکاتی که والدین باید در مورد کودکان پسر خود بدانند

نکاتی که والدین باید در مورد کودکان پسر خود بدانند