مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 02:002020-02-22اقتصادي

خروج بخش مسکن از رکود/کنترل رشد منفی اقتصاد کشور توسط بخش مسکن


وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه یکی از بخش هایی که توانست رشد منفی اقتصاد را کنترل کند بخش مسکن بود گفت: بخش مسکن از رکود خارج شده و نقدینگی به سمت و سوی ساخت و ساز خواهد رفت.

- محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در پاسخ به این سئوال که اخیرا همتی رییس کل بانک مرکزی از رشد نقدینگی ابراز نگرانی کرده و اعلام کرد که نقدینگی از مرز 2000 هزار میلیارد تومان عبور کرده است حال ورود این نقدینگی به بخش مسکن می تواند تهدید یا فرصت باشد گفت:بخش مسکن از رکود خارج شده است.

*بخش مسکن رشد منفی اقتصاد را کنترل کرد  وی افزود:فعالیت هایی که صورت گرفته است نشان می دهد که یکی از بخش هایی که توانسته است رشد منفی اقتصاد را کنترل کند بخش مسکن بوده است.

وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد:تصور بنده این است و پیش بینی می کنم که وضعیت بهتر و بهتر خواهد شد و نقدینگی به سمت و سوی ساخت و ساز و اقدامات موثر پیش خواهد رفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس،عبور میزان نقدینگی کشور از مرز 2200 هزار میلیارد تومان نشان می دهد که این میزان نقدینگی تناسبی با رشد اقتصادی کشور ندارد و و می تواند آثار سویی به دنبال داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج بخش مسکن از رکود/کنترل رشد منفی اقتصاد کشور توسط بخش مسکن

خروج بخش مسکن از رکود/کنترل رشد منفی اقتصاد کشور توسط بخش مسکن