مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 23:552020-02-22ورزشي

سپاهان- پرسپولیس؛ الکلاسیکوی هفتادوسوم با حضور لژیونر چینی! +آمار تقابل ها


در ادامه هفته بیستم لیگ برتر، تیم های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف حریفان خود می روند؛ بازی هایی که تحت تاثیر یک میهمان ناخوانده و البته لژیونری به نام ویروس کرونا قرار گرفته است.

- هفته بیستم لیگ برتر فوتبال کشور جمعه 25 بهمن آغاز شد و تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا به خاطر برگزاری هفته دوم این رقابت ها روز یکشنبه 4 اسفند به مصاف حریفان خود می روند.

ذوب آهن- استقلال ساعت 18:30 دیدار رفت دو تیم با تساوی 2-2 دو تیم در فولادشهر اصفهان همراه شد؛ جایی که ستاره امروز استقلال مانع برد آن ها شد! در دور رفت، تیم میهمان با گل داریوش شجاعیان در دقیقه 67 پیش افتاد اما اسماعیلی فر دقیقه 73 گل تساوی را به ثمر رساند.

فرشید اسماعیلی در دقیقه 89 گل دوم شاگردان استراماچونی را زد اما بازهم این تیم در دقایق آخر گل خورد و گلزن کسی نبود جز امیرارسلان مطهری.

مطهری که در نیم فصل دوم به استقلال آمد و این روزها یکی از بهترین گلزنان این تیم شده است، تلاش می کند ضربه ای که دور رفت به تیمش زد را جبران کند.

در آن سوی میدان ذوب آهن دیگر علی منصوریان را روی نیمکت خود نمی بیند.

رادولوویچ سرمربی جدید ذوب آهن تلاش می کند برابر استقلالِ مجیدی بازی خوبی به نمایش بگذارد و در بازی بدون تماشاگر در ورزشگاه آزادی دست پر به اصفهان برگردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاهان- پرسپولیس؛ الکلاسیکوی هفتادوسوم با حضور لژیونر چینی! +آمار تقابل ها

سپاهان- پرسپولیس؛ الکلاسیکوی هفتادوسوم با حضور لژیونر چینی! +آمار تقابل ها