مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 22:352020-02-22اقتصادي

1500 فارغ التحصیل کشاورزی جذب بازار می شوند


مدیر اجرایی طرح ملی تکاپو می گوید با اجرای طرح تولید مبتنی بر قرارداد، بیش از 100 هزار کشاورز تحت پوشش قرار گرفته و زمینه اشتغال به کار 1500 فارغ التحصیل کشاورزی فراهم می شود.

- مدیر اجرایی طرح ملی تکاپو می گوید با اجرای طرح تولید مبتنی بر قرارداد، بیش از 100 هزار کشاورز تحت پوشش قرار گرفته و زمینه اشتغال به کار 1500 فارغ التحصیل کشاورزی فراهم می شود.

رضا تازیکی در گفت وگو با ایسنا، با تشریح جزییات طرح تولید مبتنی بر قرارداد گفت: تمام اجزای این طرح به طور کامل دیده شده تا طرح انحراف نداشته باشد و تسهیلات در آن به درستی هزینه شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه پرداخت تسهیلات بانکی در گذشته دچار انحراف زیادی می شد لذا طرح تولید مبتنی بر قرارداد را در دستور کار قرار دادیم که در قالب این طرح، تسهیلات به تولیدکننده یا کشاورز پرداخت نمی شود بلکه این تسهیلات نزد بانک می ماند و زمانی که کشاورز در قبال قرارداد با تولیدکننده، محصول خود را به شرکت تحویل داد با مراجعه به بانک پول خود را به شکل نقدی دریافت می کند.

مدیر طرح ملی توسعه کسب و کار و اشتغال پایدار (تکاپو) با بیان اینکه در طرح تولید مبتنی بر قرارداد قیمت محصولات خریداری شده از کشاورز بالاتر از نرخ روز بازار است، اظهار کرد: در طرح تولید مبتنی بر قرارداد تاکنون 10 هزار کشاورز تحت پوشش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1500 فارغ التحصیل کشاورزی جذب بازار می شوند

1500 فارغ التحصیل کشاورزی جذب بازار می شوند